ISEBの認定試験は現在とても人気がある試験ですね。この重要な認証資格をもうすでに手に入れましたか。例えば、もう既にBH0-001認定試験を受験したのですか。もしまだ受験していないなら、はやく行動する必要がありますよ。こんなに大切な資格を取らなくてはいけないです。ここで言いたいのは、どのようにすれば効率的にBH0-001認定試験の準備をして一回で試験に合格できるのかということです。
BH0-001認定試験の準備をするために、JPexam の専門家たちは彼らの豊富な知識と実践を生かして特別なトレーニング資料を研究しました。JPexam のISEBのBH0-001問題集はあなたが楽に試験に受かることを助けます。JPexam のISEBのBH0-001練習テストはBH0-001試験問題と解答、 BH0-001 問題集、BH0-001 書籍やBH0-001勉強ガイドに含まれています。
成功の楽園にどうやって行きますか。ショートカットは一つしかないです。それはJPexamのISEBのBH0-001試験トレーニング資料を利用することです。これは全てのIT認証試験を受ける受験生のアドバイスです。JPexamのトレーニング資料を手に入れたら、あなたは成功への鍵を握るようになります。
今の多士済々な社会の中で、IT専門人士はとても人気がありますが、競争も大きいです。だからいろいろな方は試験を借って、自分の社会の地位を固めたいです。BH0-001認定試験はISEBの中に重要な認証試験の一つですが、JPexamにIT業界のエリートのグループがあって、彼達は自分の経験と専門知識を使ってISEB BH0-001認証試験に参加する方に対して問題集を研究続けています。
JPexamのBH0-001問題集には、PDF版およびソフトウェア版のバージョンがあります。それはあなたに最大の利便性を与えることができます。いつでもどこでも問題を学ぶことができるために、あなたはPDF版の問題集をダウンロードしてプリントアウトすることができます。そして、ソフトウェア版のBH0-001問題集は実際試験の雰囲気を感じさせることができます。そうすると、受験するとき、あなたは試験を容易に対処することができます。
なんで悩んでいるのですか。ISEBのBH0-001認定試験にどうやって合格するかということを心配していますか。確かに、BH0-001認定試験に合格することは困難なことです。しかし、あまりにも心配する必要はありません。試験に準備するとき、適当な方法を利用する限り、楽に試験に合格することができないわけではないです。では、どんな方法が効果的な方法なのかわかっていますか。JPexamのBH0-001問題集を使用することが最善の方法の一つです。JPexamは今まで数え切れないIT認定試験の受験者を助けて、皆さんから高い評判をもらいました。この問題集はあなたの試験の一発合格を保証することができますから、安心に利用してください。
試験番号:BH0-001問題集
試験科目:IT Service Management Foundation
最近更新時間:2013-12-27
問題と解答:全41問
100%の返金保証。1年間の無料アップデート。
ISEBのBH0-001認定試験は現在のIT領域で本当に人気がある試験です。この試験の認証資格を取るのは昇進したい人々の一番良く、最も効果的な選択です。しかも、この試験を通して、あなたも自分の技能を高めて、仕事に役に立つスキルを多くマスターすることができます。そうすれば、あなたはもっと素敵に自分の仕事をやることができ、あなたの優れた能力を他の人に見せることができます。この方法だけであなたはより多くの機会を得ることができます。
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NO.1 Which of the following activities may, exceptionally, be omitted for an urgent
change:
1. Recording that the change has been made
2. Testing the change
3. Holding a CAB meeting
NO.2 Establishing a back-out plan
A. All of them
B. 2 and 4
C. 2 and 3
D. 3 and 4
Answer: C
ISEB練習問題 BH0-001過去問 BH0-001 BH0-001練習問題
4.Why is Service Management so important to IT service providers?
A. The success of many businesses depends upon the quality of their IT
B. It's the only way to manage IT in the Internet age
C. It's contained within the IT Infrastructure Library
D. It's the first non-proprietary initiative for the management of IT systems
Answer: A
ISEB BH0-001 BH0-001 BH0-001問題集
NO.3 Why is there sometimes conflict between the goals of Incident Management and
those of Problem Management?
A. Because specialist support staff do not properly document the work-arounds they
identify which consequently prevents the 1st line support staff from applying them the
next time the incident occurs
B. Because Problem Management is often carried out by technical staff who also have
operations responsibilities and who cannot allocate enough resources to problem solving
C. Because Problem Management is focusing on identifying permanent solutions and
therefore the speed with which these solutions are found is of secondary importance
D. Because Problem Management staff rarely give feedback spontaneously, forcing the
1st line support staff to chase them
Answer: C
ISEB問題集 BH0-001 BH0-001認証試験 BH0-001 BH0-001過去問
NO.4 Possible problems with Change Management include:
A. Greater ability to absorb a large volume of change
B. Increased visibility and communication of changes
C. Lack of ownership of impacted services
D. Better alignment of IT services to actual business needs
Answer: C
ISEB問題集 BH0-001認定試験 BH0-001過去問 BH0-001
NO.5 Which of the following is NOT the responsibility of the Release Management
process?
A. The physical aspects of software control
B. Ensuring that the accuracy of CMDB entries concerning software CIs is maintained
C. Helping to determine the software release policy
D. Distributing software
Answer: B
ISEB BH0-001 BH0-001
NO.6 Who must always authorise a Request for Change before the change is built and
tested?
A. The Configuration Manager
B. The Change Initiator
C. The Change Manager
D. Release Management
Answer: C
ISEB認定資格 BH0-001認証試験 BH0-001認証試験 BH0-001 BH0-001
NO.7 Which of these is/are TRUE?
1. Functional escalation is an essential part of the Incident Management process
2. All calls to the Service Desk should be treated as incidents
3. Service Requests can be handled by Service Desk Staff
A. 1 and 3
B. All three of them
C. Only 1
D. 1 and 2
Answer: A
ISEB BH0-001 BH0-001問題集 BH0-001認証試験
NO.8 With which of the following processes is Problem Management least likely to
interface on a regular basis?
A. IT Financial Management
B. Change Management
C. Incident Management
D. Availability Management
Answer: A
ISEB BH0-001練習問題 BH0-001認定資格 BH0-001 BH0-001認定証 BH0-001過去問
NO.9 A service-based (rather than a customer-based) SLA:
A. Covers all services for a particular customer
B. Covers a set of similar services, for a single customer
C. Covers all services
D. Covers a single service, for all of the customers of that service
Answer: D
ISEB過去問 BH0-001認定証 BH0-001 BH0-001
NO.10 Which of the following places Problem Management activities in the correct order:
A. Identify and record, classify, investigate and diagnose, raise an RFC, review the
change
B. Investigate and diagnose, raise an RFC, classify, identify and record
C. Identify and record, investigate and diagnose, raise an RFC, classify, review the
change
D. Review a change, classify, identify and record, investigate and diagnose, raise another
RFC
Answer: A
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